Skidfilmer kan vara så uppiggande

Häromdagen kände jag mig lite låg efter en hårds dags slit, jag åkte hem och satt på den icke befintliga TV'n, insåg att Internetet lagt av och att alla eventuella läsmöjligheter var undanröjda. Rensade genom datorns alla vrår och upptäckte till min stora lycka att det låg ett antal skidfilmer i en gammal mapp och väntade på att återupplivas. Slängde på en äldre Free Radicals film och blev genast på bästa humör, hur underbara är inte de riktigt gamla Free Radicals rullarna?! Under 10 års tid har de pumpat puder och slängt sig utför stup. Snart kommer deras senaste mästerverk, Free Radicals 618. 
Nedan ser ni var och när ni kan njuta av scener med Sverre Lilieqvist, Jon Larsson, Marja Persson m.fl.

Fredagen den 30 okt kl 20.30
Restaurang Trädgår´n i Göteborg

Fredagen den 13 nov kl 20.30
Berns Salonger i Stockholm

Lördagen den 12 dec kl 22.00
Country Club i Åre

Vi ses där!
/Anna & (Viktoria)


(Gammal klassiker från 2004 - http://www.freeride.se/img/review/large/1748.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0